Flopp

Kan säga att nya SS albumet var nästan en besvikelse. Tycker fortfarande att Nathan är king, men.. Jag vet inte. Gillade inte riktigt det så mycket som jag trodde. Men såklart att det var bra låtar. Men inte så bra som jag trodde.

Sitter och funderar nu på om det ska bli Piteå eller Skellefteå i helgen. Hmm..?

Får bli en rök på det. Hade tänkt lägga in en låt också via youtube med video och hela kittet, men det pallar jag inte, så det får bara bli en spotifylänk. Lyssna här. 

TJOTJO!


Fan.. Vill verkligen bli brunett igen. VARFÖR kan ingen hålla med mig om att bli brunett? Varför ska alla envisas och tycka att jag ska vara blond och få mig att ändra mig när jag ska färga brunt? Haha. Dock vill jag inte ha mörkbrunt, utan ljus/mellanbrunt.

Sen kanske och eventuellt isåfall några blonda slingor i det. Såå. Vad säger ni? LET ME ;>



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0