You're so sweet

*Gäääääsp*
Nu sitter jag här och nöter Jason Derulo ♥! Blev iaf inte att jag gjort nåt ikväll, jag var alldeles för trött, hihi. Så har bara slappat framför tv:n med bruuur Joakim. Skulle egentligen pallra mig iväg till Jonte, men jag var så himla trött.. Så det får bli en another day ;) Är då iaf glad att jag ens lyckats hålla mig vaken tills nu, haha. Skönt med en mini-sovmorgon imorrn iaf. Btw, imorgonkväll kommer mamma hem! Skönt att få middagen serverad och att slippa städa huset ;) Närå, har varit gode lugnt med de delarna. Faktiskt ganska skönt att vara "ensam" hemma, har ju dock inte varit själv då Jocke varit här. Men.. You know what I mean lixxx! Föressten, jag måste ju komma ihåg att lägga in bilderna sen helgen också, det har jag totally glömt bort.. Förlåt!




Puss och god natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0