Vi tar en funderar-öl på det!

Yes, en funderar öl. Vet ni vad det är för någonting?
Det ska jag ta och berätta. Det är en öl som man tar när man funderar.
Då funderar man ännu bättre. Gärna tillsammans med awesome musik!

Okej.. Hade först tänkt vara lite hemlig med mina funderingar.
Men ni får veta nu istället. Jag funderar på valborg.

Mamma har fått för sig att fara till Borlänge över valborg.
Ja, min mamma är rätt impulsiv. Har blivit några impuls-resor hit och dit.
Iallafall så funderar jag på ifall jag ska åka dit med mamma, Marcus och Jocke,
dvs min lilla familj och spendera valborg tillsammans med dem.
Kul med ett äventyr, right?

Eller så stannar jag hemma här i Piteå med bror Jocke och extrabror Marcus.
Plus såklart mina underbara vänner som jag tycker om att umgås med.

Mamma vill ha med mig av X anledningar. Jag vill samtidigt umgås med mina vänner
som jag faktiskt har planerat valborg tillsammans med. Planerat är planerat.
Så det vore lite halv-taskigt att bara lämna dem och åka iväg.
Jag skulle även behöva åka bort från Piteå en stund av några privata skäl.

Så ja. Det får bli en funderar-öl på det! Ja, herregud.
Har jag någonsin sagt att mitt liv är lugnt, har jag ljugit.
Det är väldigt hektiskt och komplicerat.
Det som ni just har läst angående valborg är ett litet exempel.

Men trots det, så leker livet. Det gör det faktiskt. Jag mår bra. Jag trivs. Oftast.
Nej, nu började det bli lite väl mycket funderingar. Nu ska jag fundera över valborg.

Återkommer då jag bestämt mina planer. Promise you.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0