;PpPpPppPP-grupper!

Känns som att jag gått med i alla coola ";PPpppP;PP;p"-whatevergrupper på fejjan nu! Haha, satt och skrattade i massor i början åt dem. Men nu är jag nästan less... Känns som att min profil är fylld av grupperna.. Några exempel:

Gollum ringer: "Har du sett ringen?" "Näää", så är man Frodo ;PppPpPp

Satt på facebook.. Joinade massa ";PpPpPPPpp"-grupper.. Sen drog jag :PpPpP


Pappa frågar: "Du mår väl bra?" "JA". Men så är man emo :p:PPPPpP;Pp


Polarn: Har du slutat med ;PpP-grupperna nu? "Ja" så har man inte det ;PPpP

"Fågelturken ringer: "Har du fågel" "Nej", så har man det ;PpPppPPp


Postat av: Evin

fin blogg :)

2010-04-20 @ 15:19:09
URL: http://edwiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0