It's amazing. No, wait. It's not. Fuck.

Orkar egentligen inte blogga, är förbannat jävla upprörd. Det finns nämligen en person som gör allt för att jag ska må dåligt och ha ett så dåligt liv som möjligt. Ljuger för mig, gör allt för att såra mig. Och jag är så jävla dum att jag låter han göra det. FUCK IT. Har iaf haft en trevlig lördag igår, fick även sovsällskap och det är alltid trevligt. Sen ikväll så kom Jonka, Jonte och Peter hit. Vi spelade lite kort, kollade Wallander på tv och bara svamlade på. Och min mamma drar till Norge imorgon, haha. Så jag får laga mat osv själv, jag som är sämst på det. Aja, nu vet jag dock inte vad jag ska göra. Lär då bli en vaken natt... Bilder och grejs kommer...


Någon bild jag hitta sen nån fest...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0