Hit me with an encore

Hej mina favoritläsare!
Har ganska nyligt duschat så nu sitter jag här och väntar på middag eller sådär. Kvällens planer är fest, blir ni förvånande? Klart ni inte blir! Men nu ska jag däremot chockera er alla.... Jag ska vara NYKTER! And yes, jag vet att ni har hört den förr. Jag säger bara ni ska få se! Ska vara med mina kära gamla goda vänner Alle, Linuz och Marcus! Så boysen får ha koll på mig, hehe ;) Nejdå, inte ska det behövas!


Jag och Linuz på fest!


Jag och Alle på fest!


Jag och Marcus på fest!


Postat av: New York Catcher

Självdiciplin kommer troligtvis vara något av det mest värdefulla du någonsin kommer att äga.

2010-04-09 @ 16:03:29
URL: http://newyorkcatcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0