God morgon!

..Och så var det lördag!
Igår blev det inge fest. Jag, Linuz, Tommy, Marcus, Alle och Sofia sprang runt som tokar fram och tillbaka i Öjebyn. Vi var hos Johanna en stund och umgicks dära och bara allmänt svammlade på. Sedan så avslutades kvällen hos Linuz som vanligt med lite movie. Vi såg en prinsessas dagbok. Kan tyvärr inte lägga in flumm-bilderna som togs, eftersom att jag inte vet vars min USB-sladd är. Idag blir det nog det dära "vara nykter på fest" eftersom att det är så många som ska festa ;) Och då vill man ju inte missa allt det roliga bara för att man måste vara nykter, hehe.
Man kan ju ha roligt ändå (eller?!).


Såhär trevligt med vatten får jag ha ;-)


Postat av: emeilia 'em' westerberg

hur har du haft det i helgen?

2010-04-10 @ 21:45:44
URL: http://emeiliawesterberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

allt bra idag? :)

2010-04-11 @ 10:06:08
URL: http://hgustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0