Att känna sig glad för sin trygghet

När jag kom hem från Älvsbyn så chillade jag vid datorn och efter det så p-napade jag tills Karin kom. Jag och Karin drog till Dmitri där Jonka var och så hämtade vi typ honom och for till Jonte där vi väntade tills han kom hem från sin stuga! Sen kring 23 så ville Kawrin hem och sova, så jag drog till Marcus. Vi chillade på till max, han lagade käk, så vi åt och kollade lite film, småsurrade osv. Sen så for jag och Marcus till Jonte och Jonka med Marcus fiddy. Dock så kom polisen efter ett tag, så jag hoppade av och sprang in i ett trapphus och vidare ut på en balkong, hahaha, sickt! Ringde Rille och socialade med honom under tiden. Marcus han for ju då iväg någerst. Sen kom boysen och mötte upp mig och vi for in till Jonte och tog det lugnt, så nu har jag precis kommit hem och ska lägga mig för att sova alldeles strax ;) GODNATT!


Söt-knarris leker gangster, jamen gud ;-)


Knarris och Jonkisch!


HAHA! Kolla Antons blick! ;D


Marcus!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0