Tisdag....

Jahapp och så var det tisdag igen... Självklart så försov jag mig.
Ja, absolut! Precis när jag har svenskaprov på morgonen och allt.

Vem har sagt att jag har otur? Ja, den människan har helt rätt.
Jag är så less! SÅ less. Skolan går då inte annat än åt helvete.

Ligger efter. Orkar aldrig göra någonting. Är inte på lektioner osv.
Det suger helt enkelt.
Om jag inte ändrar på det snart ser inte min framtid så ljus ut.
Börjar nämligen bli lite bråttom med allting...

Sedan så har vi praktik i 8 veckor efter jul (3 dagar i veckan...)
KUL ENS?! Nej, ingenstans. Det suger totalt.

Jaja, nu måste jag skynda mig som FAN till bussen.
Så att jag inte missar den här också..!

Ååh. Fuck it!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0