Nyårsafton

God morgon! Eller.. God dag!
Jag vaknade iallafall för en stund sen. Jag har varit riktigt förkyld i ca 3 dagar nu.. Men till min stora förvåning så vaknade jag upp och kände mig bättre faktiskt!! Mår fortfarande inte helt bra, men det duger för att klara av dagens stress och kvällens party, hehe.
Sånt klarar man väll alltid? ;) Nåja, jag funderar på att strax ta mig ett bad med hårinpackning och såsmåningom börja prova kläder, göra mig klar osvosv.. Men jag vet att jag kommer bli kvar här och ta det lugnt i 1-2 timmar till, haha... Jag är så lat!! Och sedan så lär jag få stressa eftersom att jag har varit så slö på att börja. Hmpf.. Det vanliga alltså..! Kanske borde ha det som nyårslöfte, att bli mindre lat..?! ;) Haha. Nej, men jag har faktiskt inte några nyårslöften, eftersom att jag vet att jag inte kan hålla dom ens..!
Ajaa, men jag skriver sen. Ska försöka göra nåt nu! ;)


Postat av: daniella

skitfin header du har :D

hur är det med dig då?

2010-01-01 @ 20:14:28
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/
Postat av: asdf

Blir snällare å trevligare är mitt!! Hoppas jag kan hålla det! :]

2010-01-02 @ 07:25:46
Postat av: Sara

HAft en bra nyårs :D?

2010-01-02 @ 15:41:03
URL: http://lillsaaring.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Men så bra :)

jo den var jätte bra:) vi tog de rätt lugnt, ganska skönt faktiskt =)

2010-01-02 @ 16:45:25
URL: http://lillsaaring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0