LÖRDAG OCH HUVUDVÄRK.

Igår så blev det att jag och Jossan for till Crille. Sen kom Joel och därefter kom det mer folk. Trevligt hade vi :) Spelade lite kort och så. Imorse vaknade jag upp med huvudvärk (Jippie tänkte jag!). Men den håller på att försvinna nu. Tar hjälp av lite vin, haha! Ikväll så vet jag inte vad som händer. Ska ringa Jossan om ett tag och höra om hon ska komma hit, sen får vi väll se om vi drar ut eller om det kommer hit någon mer. Det löser sig! Är iallafall inte lika taggad idag som igår.. Men det ska jag nog ändra på, hoppas jag. Imorgon blir jag äntligen 18 år, inte illa! Och det måste ju firas på något sätt iallafall, haha. Inte kan man ju sitta inne då. Eller hur?! ;) Ska fixa mig nu. PUSS!

Lite bilder från igår:
Fan, jävla blogg! Gick inte att lägga upp...
Kommer senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0