JAG HATAR MITT INTERNET!

Åh, jag blir så sur. Mitt internet har inte funkat som det ska på hela kvällen. Typsikt, precis när jag behöver det som mest typ! Däremot så pluggade jag faktiskt och tog hand om tvätten (hann inte göra all, var ju tvätt i massor..) Det var ju duktigt av mig, iallafall.. Nu vet jag inte vad som händer imorgon. DUMMA INTERNET!!! Nåja, tur det finns mobil. Nu blev jag faktiskt less, så jag ska ta och lägga mig under täcket..... Hörs!


Postat av: måns erkers

Äntigen en kille som bloggar!

Läs min ganska svårkategoriserade blogg som ändå innehåller samma som alla andra! En 18årig killes liv med flickvän, kompisar, fester och andra saker som t.ex MTV jobb!

2009-12-04 @ 07:29:49
URL: http://erkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0