HAR VÄLDIGT TRÅKIGT JUST NU.

Så jag tog denna lista av Marre, för att fördriva tiden lite ;)

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? - Nej :):):)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Eh? Haha.
Hur många har du varit kär i? - Vet inte.
Är du kär just nu? - Ändå.

- Frågor om dig själv
Namn? - Tina
När fyller du år? - Idag dvs 6 december ;)
Några piercingar? - Läppen, tungan, näsan, naveln..
Vad har du på dig just nu? - Leggings och min bror gamla tröja, haha.
Vilken årstid är bäst? - Sommar! Helt klart. Utan tvekan.
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Vet inte faktiskt.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon.

- Frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Min syster. Sen vet nog Jossan näst mest, tror jag!
Vem är den roligaste av dina vänner? - Allihopa, hihi.
Vem är snyggast av dina vänner? - Haha, alla är lika fula! Skoja.
Vem är mest partyprisse? - Vet inte, flera stycken!
Vem är den du helst har filmkväll med? - Vet inte. Film är tråkigt!

- Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Mamma och lillebror. 
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Har bara en mamma.
Vem är farligast i din familj? - Min lillasyster Jessica! Hehehe.
Vem ser roligast ut i din familj? - Min brorsa, helt klart! ;)
Vem är coolast? - Förmodligen jag.
Har ni något husdjur? - Ja, två katter.

- 12 frågor om idag
Vad har du gjort? - Varit med Crille (Även J&N ett tag, hehehe)
Har du varit glad idag? - Jooo!
Har du varit ledsen idag? - Nejdå.
Har du gjort något bra idag? - Nämen ska ut & gå lite ;)
Vad ska du göra nu? - Duscha, sen äta middag!
Har du gjort något dåligt idag? - Nja, vet inte? Haha.
Vad du ätit idag? - 2 mackor, hihi.
Har du duschat idag? - Ska strax göra det.
Är du trött nu? - Nja, bara lite.
Vad ska du göra senare idag? - Gå till ICA med Jossan! Haha!
Har du varit i skolan idag? - Nej för fan.

- Telefon/mobil
Vem ringde dig senast? - Min lillebror.
Vem ringde du senast? - Jossan.
Vem sms:a till dig senast? - Mamma
Vem sms:a du till senast? - Svarade på mammas sms!

- Musik
Lyssnar du på musik just nu? - Självklart!
Vilket är ditt favoritband? - Vet inte, massa olika. 
Vad gillar du för musik? - Jätte mycket blandat.

- Smink och hår
Använder du mascara? - Jajjemänsan.
Använder du wax? - Eh, neeeej.
Använder du ögonskugga? - Ja, då & då!
Använder du kajal? - Nä.
Använder du hårspray? - Ja, varje dag.
Använder du volymspray? - Nja, använde, men tappade mitt.
Använder du deodorant? - Ja, förmodligen.
Använder du skinspray? - Nej, eller, ibland.
Använder du parfym? - Ja.
Använder du läppglans/läppstift? - Bara ibland.
Använder du rouge? - Jo.
Uppsatt hår eller hängande? - Olika, mest utsläppt. 
Plattar/lockar du håret varje dag? - Ja, plattar nästan varje dag.
Duschar du varje dag? - Jo oftast (mitt hår får problem annars!)

- Kärlek
Har du kysst någon idag? - Jaa! 
Är du romantisk? - Hahah, näääää. 
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Vet inte?
Vem sov du senast bredvid? - Crille
När fick du din första kyss? - Det minns jag inte, hahah :( Borde man?! 
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ...
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Haha, nej för fan..!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0