2009 börjar ta slut...

I'm gonna miss this year..
Vi kör en sådanhär års-lista! Enjoy du som orkar läsa ;)



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det gjorde jag garanterat, kan inte komma på vad just nu bara! =(
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga, kan inte hålla dom, hihi.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte av mina närmare!
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är ♥
5. Vilka länder besökte du?
Norge, underbar resa må jag säga..! 
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Jag saknade en hel del 2009. Ja, det finns vissa saker/personer som jag gärna skulle vilja ha 2010...
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
31/1, 27/11, 6/12, ett datum när det hände en otroligt hemsk sak (P & J..!), ett annat datum när det hände en tråkig sak.. + flera andra!
8. Vad var din största framgång 2009?
Jag lärde mig vad kärlek innebär och inte innebär... 
9. Största misstaget?
Förlorade många som betydde extremt mycket...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte allvarligt iallafall.
11. Bästa köpet?
Det vet jag faktiskt inte. Min rosa mobil tror jag! Hehe ;)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol, cigg, mobil, buss t. Älvsbyn osv..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jo, mest peroner!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Det är verkligen många! Men allra mest T.I. - What ever you like, Aqua låtar, TFK låtar, Lil rain - Adore you. Fast massor fler också..! 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Sjukt mycket gladare första halvan av året iaf.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkte efter innan jag gjorde saker..
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gjort en massa misstag som jag sedan ångrat.
18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen (mor, lillebror, lillasyster)
19. Blev du kär i år?
Ja... Det blev jag. Som fan..!
20. Favoritprogram på TV?
Jag tittar aldrig på TV. Har ett liv! ;)
21. Bästa boken du läste i år?
Minns inte vad den hette..!
22. Största musikaliska upptäckten?
Det är en hel lång lista! Love music!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar, hihi.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Vet faktiskt inte. Nej!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Ingenting, men dagen innan FEST!!!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nja. Eller. Jo! Andra halvan..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Det vet jag inte. Vanlig.. Typ..?
29. Vad fick dig att må bra?
Det var en massa olika!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen alls, faktiskt..
31. Vem saknade du?
Den personen vet. Schh.. Don't tell you.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Pontus + alla i Älvsbyn, Crille, osv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0